Claim
SESIZARI
Directiva ISO9001-
Este produsul defect sau are daune?
Dacă ați primit un produs deteriorat sau defect, ne puteți contacta și puteți continua să solicitați o garanție.
Avem nevoie de ajutorul tau:
Completați tabelul cu datele dvs. personale;
Introduceți în tabelul "Notă" o scurtă explicație a problemei găsite;
Completați "Tabelul revendicărilor" cu codul produsului, deteriorarea și cantitatea.
Faceti 2 sau 3 fotografii care arată în mod clar defecțiunea;
Atașați fotografiile făcute și factura / chitanța efectuată în 12 luni precedente (notați: nu depășiți marimea de 10MB. Vă recomandăm să ne trimiteți fotografiile în format ZIP, RAR sau JPEG);
Faceți click pe butonul "TRIMITE" pentru a vă completa solicitarea.
După ce vom primi informațiile, personalul nostru tehnic va lucra la cererea dvs. cât mai curând posibil.
Veți fi informat dacă puteți efectua sau nu înlocuirea în garanție.
FORMULAR SESIZARI